• Contact
  • Voor 20:00 besteld, morgen in huis*

Schade of manco melden

Heeft jouw pakket schade opgelopen tijdens het vervoeren?

Dat vinden we heel erg vervelend. Het is wel belangrijk dat je snel actie onderneemt! Let daarbij op onderstaande punten: 

  • Een schade melding dient binnen 48 uur na de levering te worden gemeld via het Whatsapp nummer van Complies: 06-18395265 of via Customer Care cc@complies.nl of 0592-340 350. Indien dit niet gebeurd, kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten
  • Schade bij levering moet direct aan de chauffeur gemeld worden. Deze moet de schade noteren of jij, als ontvanger, moet de zending volledig weigeren. Indien dit niet gebeurt kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten
  • Zorg ervoor dat je altijd een foto van de verpakking meestuurt met de aanvraag. Daarom is Whatsapp een handige manier om de schade door te geven.
  • Na goedkeuring vanuit Complies kun jij het product retour sturen
  • In geval van weigeren aan de deur zal het pakker rechtstreeks naar ons retour gaan. Geef zo snel mogelijk aan ons door dat je jouw pakket hebt geweigert aan de deur via cc@complies.nl.
  • Vervanging zal direct worden verstuurd
  • Buiten de 48 uur kunnen wij jouw aanvraag helaas niet in behandeling nemen

Is jouw zending niet compleet (manco)?

Verwacht je meerdere pakketten? Controleer je Track & Trace code goed, het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Komt het missende pakket tóch niet? Neem dan, binnen 48 uur, contact op met complies via Customer Care (cc@complies.nl). Indien je niet binnen 48 uur een melding maakt van de manco, kan vergoeding of vervanging worden uitgesloten.