Schade of manco melden

Heeft jouw pakket schade opgelopen tijdens het vervoer?

Dat vinden we erg vervelend. Het is wel belangrijk dat je snel actie onderneemt. Let daarbij op onderstaande punten: 

  • Een schademelding moet binnen 48 uur na levering worden doorgegeven via het WhatsApp-nummer van Complies: 06-1839 5265, of via Customer Care: cc@complies.nl of 0592-340 350. Indien dit niet gebeurt, kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten.
  • Schade bij levering moet direct aan de chauffeur worden gemeld. Deze noteert de schade, of jij weigert de zending volledig. Indien dit niet gebeurt, kan vergoeding of vervanging worden uitgesloten.
  • Stuur altijd een foto van de verpakking mee bij je melding. WhatsApp is daarom een handige manier om schade door te geven.
  • Na goedkeuring vanuit Complies kun je het product retour sturen.
  • In geval van weigering aan de deur gaat het pakket rechtstreeks retour naar ons. Geef dit zo snel mogelijk door via cc@complies.nl.
  • Vervanging wordt na goedkeuring direct verstuurd.
  • Buiten de termijn van 48 uur kunnen wij je aanvraag helaas niet meer in behandeling nemen.

Is jouw zending niet compleet (manco)?

Verwacht je meerdere pakketten? Controleer dan goed je Track & Trace-code; het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Komt het missende pakket toch niet aan, neem dan binnen 48 uur contact op met Customer Care via cc@complies.nl of 0592-340 350. Indien je niet binnen 48 uur melding maakt van het manco, kan vergoeding of vervanging worden uitgesloten.