Nieuw Whatsapp nummer

Helaas kan het voorkomen dat een artikel beschadigd of vermist raakt tijdens het vervoer vanaf ons magazijn naar uw adres. Ook hierbij willen wij u graag zo goed mogelijk verder helpen. U kunt een schade of manco eenvoudig via de WhatsApp aan ons doorgeven.

Let op, vanaf 06-06-2018 hebben wij een nieuw WhatsApp nummer!

Nieuw nummer:
06-18 39 52 65

Bovenstaand nummer is alleen te gebruiken voor WhatsApp. Wilt u ons telefonisch bereiken? Dan dient u ons op het algemene nummer te bellen (0592-340 350).

Ons berichten via de WhatsApp is een sneller en handiger omdat u direct de schade foto's kan toevoegen. Wij proberen binnen een paar uur te reageren op uw schadeaanvraag.

Wat kan u naar ons WhatsAppen:
Schade: Zichtbare schade bij levering
Manco: Een missend pakket

Wat zijn de spelregels voor het doorgevan van uw schade of manco via WhatsApp?
- Zichtbare schade bij levering moet direct aan de chauffeur gemeld worden
- De chauffeur moet de schade noteren of u dient de zending volledig te weigeren
- Een schade en/of manco melding dient binnen 48 uur na de levering aan ons te worden gemeld. Dit kan via WhatsApp, maar ook nog altijd telefonisch of via de mail naar uw accountmanager
- Indien dit niet gebeurd, kan vergoeding of vervanging van beschadigde producten worden uitgesloten
- Tijdens de schademelding dient u altijd een foto van de verpakking en het product meesturen bij uw aanvraag
- Na goedkeuring van uw schadeaanvraag kan het product retour
- Een vervangend product zal direct worden verstuurd
- Buiten de 48 uur na levering kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen

U kunt ons natuurlijk 24/7 een WhatsApp sturen met uw schade/manco maar wij reageren op werkdagen tussen 09:00 tot 17:30 uur.