Komende periode met dagen als Black Friday, Cybermonday, Sinterklaas, de Kerstdagen en Oud & Nieuw wordt er elke keer een groei in pakketten en zendingen door onze vervoerders geconstateerd. Ondanks de aanpassingen in proces en investeringen in de sorteerprocessen is tijdens deze dagen de kans aanwezig dat een pakket een vertraging oploopt. Complies monitort dagelijks alle zendingen en heeft proactieve communicatie met de vervoerders. Desondanks is het aan te raden om eventuele urgente pakketten als zodanig aan te merken (expresser, tijdslevering) en standaard voorraden op tijd te bestellen. Naar aanleiding van berichten van onze vervoerders bekijken wij per dag welke vervoerder het snelst kan bezorgen. Het kan daarom voorkomen dat uw pakket wordt verzonden met een andere vervoerder dan dat u gewent bent. Maar dit alles voor de snelste bezorging van uw pakket. Bedankt voor uw begrip.

UPDATE vrijdag 4 januari 2019: 

Bestellingen gedaan op woensdag 2-1:
Een groot gedeelte van de bestellingen van 2-1 zijn op dit moment vertraagd. Bij de vervoerder zijn ze nog druk bezig met het scannen en sorteren van de zendingen.
Deze zendingen zullen naar verluid tussen vandaag (vrijdag 4-1) en maandag 7-1 aangeboden worden.

Bestellingen gedaan op donderdag 3-1:
Helaas hebben de bestellingen van 3-1 vertraging opgelopen. De zendingen worden aangeboden op maandag 7-1. 

Bestellingen gedaan op vrijdag 4-1:
Bestellingen die vandaag VOOR 16:00 uur ingepakt en verwerkt zijn worden met Transmission verstuurd. De bestellingen die NA 16:00 uur ingepakt en aangemeld zijn, worden verzonden met DPD.