Vanaf donderdag 27 februari 2020 gaan wij voor de verzending van onze facturen én ons debiteurenbeheer gebruik maken van Payt. Hiervan willen wij u graag op de hoogte brengen.

Gelukkig verandert er niet veel
Wij zullen onze facturen per e-mail blijven verzenden. Echter zal dit niet meer rond 09:30 uur gebeuren, maar ’s middags rond 15.00 uur.

Ook vindt u bij de factuur een iDEAL-link waarmee u de factuur direct kunt betalen en u ontvangt nog steeds een dag voor de vervaldatum een mail met de openstaande facturen die de dag daarop vervallen.

Automatisch bericht
Daarnaast zult u, in het geval dat de betalingstermijn van een factuur onverhoopt overschreden wordt (of een geïncasseerd bedrag gestorneerd wordt), automatisch een herinnering ontvangen via Payt.

Voortaan ontvangt u een eventuele eerste en tweede herinnering per mail. De laatste herinnering zal per post én mail verstuurd worden. Voor het versturen van de laatste herinnering wordt €2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Dubbele herinnering
Vanwege de overstap naar het nieuwe systeem kan het zijn dat u op donderdag 27 februari nogmaals een herinnering ontvangt ondanks dat u deze de afgelopen dagen al had ontvangen. Deze dubbele herinnering mag u als niet verzonden beschouwen.

Vragen?
Wij helpen u graag Mocht u vragen en of opmerkingen hebben hierover dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.